Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    датчиците за температурата са точно 3 броя...
    според схемата, датчика който подава информация на ЕКУ-то е първия(Untiled-1) и е само с две крачета...този в термостата е с три...а има и още един с две обикновени букси. Ако някой е по-запознат да даде компетентно мнение...
    Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
    Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
    Lancia Ypsilon '02

    Comment


    • #77
      е!!! аз нямам гараж
      а мен това изключително ме дразни защото просто не мога да потегля
      колата не гасне ама се дръгли на примерно 2 хиляди и "пор по пор" мотора скача,хората гледат странно и аз мисля да го сменя тоя датчик и дано се оправи,а при теб като го смени на студено как се държеше колата?
      Аlfa156 1.8TS 2000

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от zimin
        е!!! аз нямам гараж
        а мен това изключително ме дразни защото просто не мога да потегля
        колата не гасне ама се дръгли на примерно 2 хиляди и "пор по пор" мотора скача,хората гледат странно и аз мисля да го сменя тоя датчик и дано се оправи,а при теб като го смени на студено как се държеше колата?
        Ами нямаше грижи.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от KirilSol
          датчиците за температурата са точно 3 броя...
          според схемата, датчика който подава информация на ЕКУ-то е първия(Untiled-1) и е само с две крачета...този в термостата е с три...а има и още един с две обикновени букси. Ако някой е по-запознат да даде компетентно мнение...
          Мда, добре ще е да има нещо категорично, защото ако са 3 датчитка, възможно е точно в този за Екуто да ми е проблема......а ако някой знае и къде се намира даправо да си правиме слеща и да го черпя.....
          Значи сменил съм този забития в термостата......ако има друг за екуто то се предполага че ще е някъде по двг.....не вярвам да е на радиатора я.....
          Между другото колега гледам че снимките и диаграмите са за 1.8 мотор, а моя е 2.0 ако има значение......
          На мен това ми излиза - значи явно са три - сега остава да намеря къде са го забили....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #80
            Днеска с колегата ssveto сваляхме и сменяхме свещи бовини, кабели и прочее поне 3452345 пъти, разменяхме, той мери с мултицет напрежения съпротивления, и поне 90% е сигурно че бобините и кабелите са си наред.....но глъхненето преди 80-90 градуса и пукането в колекторите остава, както и сагата все още продължава....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #81
              Може и центровката да не е добре. При мен само сутрин го прави и то като поработи 1 най-много 2 минути и няма грижи.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #82
                E не знам дали може да се разцентрова - преди 15 дена да речем не беше така.....все пак имали двигатгеля отделен темп датчик или не ми е интересно да науча....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #83
                  Ами при мен има. С 2 крачета е. Познах го по това, че като го разкача и лампичката за инжекцията ми светва и работата на мотора се променя.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #84
                    Ти си човека значи - къде точно се намира......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #85
                      На блока. Точно зад термостата.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #86
                        Мерси - ще го търся днеска....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #87
                          моята го правеше това с паленето ,смених свещите и го нямам този проблем а това с глъхненето при студен двигател си остана но в по малка граница ,само на ход.А това че ми побутва масло ми казват че било нормално за италианските коли ама не знам ,кажете си и вашето мнение
                          Alfa Romeo 156-1,8ts

                          Comment


                          • #88
                            няма нищо нормално в това,ако това беше нормално нямаше да ги пуснат в сериино производство тия коли
                            Аlfa156 1.8TS 2000

                            Comment


                            • #89
                              При мен ауспуха ми е винаги черен. Като го измия и след седмица е черен чак и от вън. Ламбдата работи уж. Не гори масло. Май ще я водя на газоанализатор.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #90
                                това го забелязвам при по високи обороти и не знам клапани ли е или нещо по дебело
                                Alfa Romeo 156-1,8ts

                                Comment

                                Working...
                                X